Retourneren

Retourneren

Het komt wel eens voor dat je het verkeerde besteld. Of dat het product niet meer noodzakelijk is. In dat geval bieden wij te kunnen retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Je kan ook direct een e-mail sturen. De melding die gedaan wordt, moet bij ons via e-mail binnenkomen. Deze melding moet binnen 5 dagen na de bezorging van de producten bij ons binnen zijn.


Ik heb de retourzending aangemeld, wat nu?

Na de retouraanmelding, neemt onze klantenservice contact met je op. Tijdens dit contact wordt er een afspraak gemaakt waarin wij de producten bij jou thuis ophalen. De kosten die gemaakt worden voor het retourneren van de producten komen voor rekening van de klant. De kosten bedragen €25,- per retourzending.

Kan ik de producten ook per post retourneren?

De producten kunnen helaas niet per post geretourneerd worden. Dit is niet mogelijk omdat de producten producten volgens de richtlijnen van de ADR (Accord européen relatif au transport international des marchandises Dangereuses par Route) verdrag verstuurd moeten worden. De richtlijnen voor het versturen van de producten volgens deze richtlijnen kan je hier vinden. Indien dit niet mogelijk is, halen wij de producten bij je thuis op.

Retourneren en geld terug

Nadat we de te retourneren producten ontvangen hebben, zorgen wij ervoor dat je binnen 3 werkdagen je aankoopbedrag terug hebt op het bij ons bekende rekeningnummer. Mocht dit een ander rekeningnummer zijn dan het rekeningnummer dat bij ons bekend is, kan je dit in de e-mail waarin de zending wordt aangemeld doorgeven.